Uudiste ja pakkumiste saamiseks registreeruge meie uudiskirja lugejaks.
Iga uue tellija eest annetab Signomatic 2€ selle kuu toetavale organisatsioonile. Loe lähemalt.
Juriidiline nimi: Signmax AB
EU OSS VAT-reg. no: SE556756876001
Postiaadress: Box 21, 433 21 Partille, Sweden
Aadress: Fläskebovägen 5, 438 91 Landvetter, Sweden
E-post: info@signomatic.ee
Järgmised ostutingimused kehtivad kõigile ettevõttelt Signmax AB (edaspidi „meie“ või „Signmax“) veebisaidi Signomatic.ee kaudu tehtud tellimustele.
Need tingimused reguleerivad teie oste meilt ning moodustavad teie ja Signmaxi vahelise lepingu. Leping kehtib teie tellimusele, hõlmates muu hulgas teie ostust tulenevaid mis tahes küsimusi või vaidlusi. Teie tellimusele kohaldub tellimuse esitamisel veebisaidil Signomatic.ee saadaolev ostutingimuste versioon. Kui oleme teie tellimuse kätte saanud, saadetakse ostu kinnitusteade e-posti aadressile, mida kasutasite tellimuse esitamisel. Seetõttu veenduge, et sisestaksite tellimuse esitamisel õige e-posti aadressi, kuna kinnitusteade võib vajalik olla mis tahes edasisel kokkupuutel meie klienditeenindusega. Palume teil meiega esimesel võimalusel ühendust võtta, kui te pole kinnitusteadet kätte saanud.
Me ei sõlmi lepingut alaealisega ilma lapsevanema nõusolekuta.
Lehel olevad hinnad on eurodes. Kui valite eraisikuna tellimise, näidatakse hindu käibemaksuga. Kui valite ettevõttena tellimise, näidatakse hindu ilma käibemaksuta. Tellimuse viimases etapis näete lõplikku summat. Ostukorvis ja enne tellimuse lõpetamist näete ka saatmiskulusid.
Jätame endale õiguse tellimuse tühistada, kui kliendi pildi kvaliteet ei ole sildi valmistamiseks piisavalt hea, samuti mis tahes tehniliste tõrgete korral.
Jätame endale õiguse keelduda tellimustest, mis sisaldavad sobimatut ja/või solvavat sisu. See hõlmab näiteks pornograafilisi, rassistlikke ning natslikke logosid/motiive ja/või teateid. Teie vastutate selle eest, et materjal ei rikuks seadusi ega määrusi.
Jätame endale õiguse oma hindu ette teatamata aeg-ajalt muuta. Teie tellimusele kohaldub tellimuse esitamisel veebisaidil Signomatic.ee näidatud hind.
Signmax toimetab tooteid kohale kogu maailmas.
Signmax kasutab tellimuste kohaletoimetamiseks Omniva ja DHL-i. Tellimused saadetakse enamasti kirjana. Kui tellimuse väärtus ületab 200 EUR või kaal 2 kg, saadetakse tellimus pakina. Pakume erinevaid saatmisvõimalusi olenevalt tellimuse suurusest, kaalust või väärtusest:
Tellimuse saatmise hind tavakirjana: 3 EUR
Tellimuse saatmise hind tähtkirjana: 5 EUR
Tellimuse saatmise hind tähtpakina: 10 EUR
Eraisikute puhul saadetakse pakk lähimasse postiasutusse ja teid teavitatakse kirja teel.
Ettevõtete puhul saadetakse pakk määratud tarneaadressile eelneva teavituseta.
Püüame oma kaubad alati kohale toimetada näidatud ajaga, kuid mõnikord võib tekkida ootamatuid viivitusi. Viivituse korral võetakse kliendiga esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel ühendust ja lepitakse kokku uus tarneaeg. Kui tellimus pole jõudnud määratud tarneaadressile 14 päeva jooksul, võtke meiega ühendust, eelistatavalt e-posti või telefoni teel. Teil on õigus ost tühistada, kui viivitus põhjustab suuri probleeme. Teil on alati õigus tellimus tühistada, kui tarneaeg ületab 30 päeva.
Pakina kohale toimetatavad tellimused, mida ei võeta vastu 14 päeva jooksul, tagastatakse meile. Kui saadetist ei võeta õigel ajal vastu, vastutab klient tarnekulude hüvitamise eest.
Signmax vastutab transpordi eest kaupade teile tarnimisel. Kui aga vajalik on kauba meile tagastamine, vastutab klient transpordi eest kauba tagastamisel.
Loe lähemalt meie tarneaegade kohta siit.
Signmax AB on seoses teie tellimusega kogutud ja töödeldud isikuandmete vastutav töötleja. Meilt ostes sisestate isikuandmeid, nagu nimi, aadress, e-posti aadress ja telefoninumber. Vajame seda teavet teile tellimuse kohaletoimetamiseks, samuti mis tahes kaebuste käsitlemiseks ja edasiste tellimuste haldamiseks. Kui soovite oma tarne- ja/või arveaadressi muuta, logige klienditsooni sisse ja tehke vajalikud muudatused. Kliendina vastutate oma tarne- ja arveaadressi õigsuse eest. E-posti aadressi võidakse kasutada teile meie uudiskirja saatmiseks. Uudiskirjade tellimusest on lihtne loobuda igas uues uudiskirjas. Tellimuse esitamisel on teil samuti võimalus meilt uudiskirjade saamisest loobuda.
Kliendina on teil õigus juurde pääseda teabele, mille oleme teie kohta registreerinud. Näiteks on teil õigus andmeid parandada, neile juurde pääseda ja teatud asjaoludel neid kustutada ning piirata nende töötlemist ja edastamist. Kui soovite oma õigusi kasutada, võtke meiega ühendust aadressil info@signomatic.ee
Täpset teavet teie isikuandmete töötlemise ja oma õiguste kohta vaadake meie Privaatsuspoliitikast.
Teie tellimus kinnitatakse, kui klõpsate nuppu Lõpeta ost. Kui tasumine nurjub, saate järgmises etapis uuesti proovida või maksevalikuid muuta.
Pakume järgmisi makseviise.
Maksekaart: saate teha turvalise makse krediit-/deebetkaardiga. Aktsepteerime VISA ja MasterCardi. Teie makset töötleb Adyen B.V, kasutades turvalist krüptimist ja järgides rangeid panganõudeid. Adyen B.V vastab PCI DSS-i nõuetele. Signomatic.ee kasutab SSL-serti ning teie maksekaardi andmed saadetakse otse panka ja neid ei saa lugeda, alla laadida ega neile juurde pääseda keegi peale teie panga.
Kasutame 3D-Secure'i turvatud maksesüsteemi. 3D Secure on Visa ja Mastercardi kaardivõrgustike välja töötatud turvatud veebipõhiste kaardimaksete maksesüsteem. 3D Secure'i süsteemi eesmärk on valideerida turvaliselt tarbija internetis tehtud ostud ja vähendada seeläbi kaardiandmete väärkasutamise ohtu.
Pangalink: tasumine pangalingi või PayPali kaudu – kohe, kui olete ostu kassas kinnitanud, suunatakse teid oma panga või PayPali lehele, kus saate makse sooritada. Makse summa võetakse teie kontolt maha, kui olete tehingu kinnitanud. Teeme koostööd järgmiste pankadega: Handelsbanken..
Saate oma tellimuse tühistada enne, kui saadetis on teele pandud, helistades meile numbril 020-35149831. Kui saadetis on lähetatud, ei saa te tarnet enam tühistada.
Sidevahendi abil ja väljaspool ettevõtte ruume sõlmitud lepingute seaduse (Act (2005:59) on Distance Contracts and Agreements Outside Business Premises) alusel ei kehti loobumisõigus, kui tarnitud kaubad on valmistatud tarbija andmete alusel või selgelt isikupärastatud. Seega kui teie tellimus on teele saadetud, tühistame teie loobumisõiguse, kuna kõik meie tooted valmistatakse individuaalselt kliendi andmete ja nõudmiste alusel.
Isegi kui oleme loobumisõiguse tühistanud, soovime alati, et saaksite SignMaxilt turvaliselt tooteid osta. Nii et kui te pole meie tootega rahul, kohaldame oma kliendi rahulolugarantiid, mis kehtib kogu meie tootevalikule. Kliendi rahulolugarantii tähendab, et võite meiega ühendust võtta, kui te pole tellitud tootega rahul. Esmalt kõrvaldame probleemi, mis teile muret valmistab, ja saadame teile uue toote. Kui ka see teid ei rahulda, maksame teile kogu raha tagasi või anname selle ulatuses krediiti.
Kui soovite kliendi rahulolugarantiid kasutada, võtke meiega esimesel võimalusel ülaltoodud kontaktandmetel ühendust, eelistatavalt e-posti või telefoni teel. Vajame teie tellimuse numbrit ja kaebuse kirjeldust.
Kliendi rahulolugarantii kehtib 30 päeva pärast toote kättetoimetamist. Teisisõnu peate meid teavitama asjaoludest, millega te rahul ei ole, 30 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.
Pange tähele, et kliendi rahulolugarantii kehtib lisaks teie seaduslikele õigustele. See ei mõjuta teie seadusjärgseid õigusi mingil viisil.
Lisaks kaebuse esitamise õigusele ja kliendi rahulolugarantiile on kõikidel SignMaxi toodetel üheaastane garantii.
Kaebusi aktsepteeritakse tootmisvigade ja transpordikahjustuste kohta.
Kui soovite mis tahes põhjusel esitada toote kohta kaebuse, võtke meie klienditeenindusega ühendust e-posti teel aadressil info@signomatic.ee. Samuti võite meiega ühendust võtta muudel ülaltoodud kontaktandmetel. Vajame teie tellimuse numbrit, vea kirjeldust ja soovitatavalt fotot probleemsest tootest. Võime teilt paluda probleemse toote tagastamist, et saaksime seda kontrollida. Kui leiame tootmisvea või transpordi ajal tekkinud kahjustuse, aktsepteerime teie kaebuse. Kui kaebus on aktsepteeritud, hüvitatakse kliendile toote tagastamise kulud. Pange tähele, et kaebus tuleb alati esitada mõistliku aja jooksul (mõistlikuks ajaks peetakse alati kaht (2) kuud) ja mitte hiljem kui kolm (3) aastat pärast toote kättesaamist. Kui kaebus on heaks kiidetud, hüvitame toote teile tarbijalepingute seaduse (Consumer Contracts Act, 1990:932) alusel, parandades olemasoleva toote, asendades selle uue samaväärse tootega, tehes teile hinnaalandust või hüvitades toote eest makstud summa (sh saatmis- ja tagastuskulud).
Teeme kliendile tagasimakse 10 tööpäeva jooksul alates kuupäevast, mil leping korrektselt lõpetati. Tagasimakse tehakse sama makseviisiga, mida kasutasite ostu sooritamisel. Kui me palume toote kontrolliks tagastada, tehakse teile täielik tagasimakse, kui meile saadetud toode on sisuliselt samas seisukorras mis siis, kui see teile saadeti. Kui tagastatud toodet on kasutatud või käsitsetud suuremas ulatuses, kui on vajalik selle omaduste ja funktsiooni väljaselgitamiseks, on Signmaxil õigus teha toote kulumise eest mahaarvamine kuni toote hinna ulatuses.
Püüame alati lahendada kõik probleemid koos klientidega. Kui teil on Signmaxilt ostetud tootega probleem ja teil pole õnnestunud vaidlust meiega lahendada, saate esitada kaebuse EL-i tarbijavaidluste lahendamise platvormil, mis on saadaval EÜ vaidluste veebipõhise lahendamise keskkonnas.
Kui mõni nende tingimuste säte osutub kehtetuks või määratakse kohtu või regulatiivasutuse otsusega jõustamatuks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste kehtivust.
Nende tingimuste alusel on Signmax vabastatud vastutusest kahjude või viivituste eest lepingu täitmisel meie kontrolli alt välja jäävatel põhjustel. Sellised vastutusest vabastamise tegurid on näiteks üleujutused, tulekahjud, streigid, keeluseadused, piirangud, sabotaaž, kehv transport ning ilmaolud ja sõda.