Uudiste ja pakkumiste saamiseks registreeruge meie uudiskirja lugejaks.
Iga uue tellija eest annetab Signomatic 2€ selle kuu toetavale organisatsioonile. Loe lähemalt.
Kahepoolsed sildid, 200x150 mm, Plast, Riputatav
Hind k.a KM
Tooteteave
Tüüp:
Kahepoolsed sildid
Laius:
200 mm
Kõrgus:
150 mm
Paksus:
2–3 mm
Materjal:
Plast
Kinnitusmeetod:
Riputatav
Tootekirjeldus
Poe või äri esitlemine poesildi abil on oluline – praktiliselt kohustuslik. Teisest küljest määrab sihtrühm, kas silt peab olema suur ja pilkupüüdev või piisab lihtsast nimega poesildist uksel.
Sõnumi edastamisel on peale selle, mida ütlete, oluline ka see, kuidas seda ütlete. See kehtib ka poesildi puhul, kuna tekst on sõnumi teatamisel sama tähtis kui värv ja sõnum. Seetõttu tuleb poesiltide kujundamisel silmas pidada kolme peamist asja.
Väljapoole kauplust, näiteks hoone fassaadile paigaldatavad sildid peaksid poodi teistest selgelt eristama. Kui tegemist on antiigipoega, sobiksid ehk vanamoelised ornamenttähed kenasti mustale metallsildile. Kui aga kauplus on mereteemaline, annaksid võib-olla köis ja meresümbolid poe hõngu edasi.
Eriti suurte poesiltide puhul, millel on näidatud kaupluse nimi, on oluline kaugelt nähtav selge silt. See aitab klientidel kauplusse teed leida, kuid eelkõige hõlbustab klientidel poe avastamist ja paneb neid huvi tundma, mida seal pakutakse.
Poesiltide kategooriasse kuuluvad ka poes olevad sildid. Need on näiteks sildid, mis tõstavad esile kindlaid kategooriaid või osakondi. Kuigi need peaksid sobituma ka kaupluse üldise ilmega, tuleb sildid kujundada vastavalt sõnumile, mida nad peaksid edastama. Müügisildid on näiteks sageli punased, et tõmmata tähelepanu ja esitada lisateksti.
Mõelge, millist sõnumit peaks teie poesilt edasi andma – teksti, värvi ja kuju mõttes.