Peaaegu kõigil ettevõtetel on vaja end mingil viisl reklaamida. Mõni paigaldab hoone fassaadile suured reklaamsildid, mis näitavad selgelt ja tõhusalt, milliseid tooteid või teenuseid seal pakutakse. Teised kasutavad vaid väiksemaid silte siseruumides, et tõsta esile soodusmüüki või muid eripakkumisi. Siiski on kõigil neil siltidel põhimõtteliselt sama otstarve – reklaamida ja huvi tekitada.
Reklaamsildi kujundamisel tuleb kindlasti arvesse võtta teksti, värvi ja kuju. Just üldmulje on see, mis määrab, kas silt mõjub täielikult.
Teine tüüp reklaamsilte on sildid „Ei soovi reklaami“.
Video kinnitusmeetod: trosskinnitus laes
Reklaamsiltide kujundamine
Siin on mõned näpunäited reklaamsiltide kujundamiseks.
Reklaam, aga mis edasi?
Kui kujundate reklaamsilte, mis paigutatakse mujale kui ettevõtte lähedusse, tuleb kindlasti pakkuda ka lisateavet. Üks näide on autodele paigaldatavad vinüültekstiga reklaamsildid. Neil peaks olema kontaktteave, nagu veebisait, aadress või telefoninumber, et huvi tundvad inimesed saaksid teiega ühendust võtta.
Värv
Paljud värvid seostuvad teatud tundega. Punane on „soe“ ja „häire“ ning seda kasutatakse sageli reklaamsiltidel, mis viitavad ebatavaliselt madalatele hindadele. Näiteks müügisildid on tavaliselt punased.
Pilt ja tekst
Pildid haaravad inimesi sageli rohkem kui tekst. Teksti ja piltide kombinatsioon võib aidata sõnumit selgemalt edastada ning samal ajal mõjuda positiivselt võimalike klientide emotsioonile ja loogikale.
Ettevõttele vastav stiil
Reklaamsildi stiil sõltub suurest sellest, mida teie ettevõte müüb. Spaa, matusebüroo või kiirtoidurestorani siltidel peaks olema täiesti erinev disain ja stiil.
Tõuske esile – kuid ärge karjuge
Reklaam tähendab olla nähtav. Ent see ei tähenda, et reklaamsildid peaksid olema suured ja sõnumit karjudes edasi andma. Kampaaniad, mis tõmbasid enim tähelepanu ja olid seega edukaimad, olid need, milles tekst ja pilt tõusid paljude teiste seast esile. Oluline on esile tõusta, mitte karjuda.